tårar av ensamhet.

Tänker inte låta min besatthet gå överstyr men det är jävligt svårt att hitta annat att ha fokus på i de där stunderna. De där dagarna. Eller nätterna för den delen. De kommer aldrig gå att undgå dem. Jag respekterar till fullo att du gjort så här. Det är bara det lilla lilla problemet att jag inte förstår. Att du vägrade att ens försöka säga varför.
 
Det viktigast man ska göra är tydligen just att distrahera sig. Det ska tydligen vara effektivast. Bryta tankemönster genom att göra sånt man tycker är kul eller bara umgås med andra. Det låter så enkelt för er som säger det, hade ni vetat något om någonting hade ni vetat att det inte är genomförbart. Generella lösningar har aldrig fungerat på individer.
 
Alkohol är en mycket effektiv lösning. Den har däremot andra sidor. Jag har en bra relation med mitt alkoholintag. Även om det är lågt. Oftast alldeles för lågt. Men det är väll kanske inte så konstruktivt att lösa ett problem genom att skjuta det frramför sig.
 
Jag vet inget. Jag veta bara att det är så fel i mitt huvud att det är skamligt. Samt att det på den här vägen inte finns något konstruktivt att finna. Kommer aldrig korsa någon annans väg. Kommer för alltid driva på ovisshetens och ensamhetens hav.