Vissa flickor och gåpåtåskor.

jag har svårt för personer som säger sig ogilla gåpåtåskor, men envisas med att använda dom ändå. har otroligt svårt att känna respekt för såna personer.

Det är lite som dom som säger sig inte tycka om smink, men ändå absolut ska sminka sig till fest... hur i helvette... fullständig avsaknad på logiskg tänkande. Skrämmande är vad det är.

Tycker så fruktansvärt synd om flickorna som med bara fötter paserade över gården.. samtidigt som jag säger till mig själv att så korkade personer får skylla sig själva.

Det värsta är att vintern knappt har kommmit och jag vet att jag kommer se barfotagång genom snön med skor i händerna under lång tid framöver, precis som varje år

Jävulen i mig hoppas att någon av dom förlorar tår av förfrysning i sin fåfänga... kanske skulle röra runt lite i deras syrefria bubblor. vore nog väldigt bra.

Om dom inte klagade på att det var så kalt om fötterna och det gjorde så ont, om dom bara LÄRDE SIG NÅGON JÄVLA GÅNG, eller åtminstonde stod sitt eget kast..