Funderar starkt på att dö.

Ja att stämpla in vore en befrielse på alla plan. Men vad betyder det. Ingenting. Det är j bara dåligt, precis lika dåligt som allt annat i livet. Jag ställer mig själv frågan vad det är tänkt att man ska göra egentligen om man väljer att leva. Det finns ju inga som helst anledningar till att göra något så destruktivt mot sig själv.

Råkade spendera tretusen spänn på ett par kängor. Hoppas posten hittar hela vägen fram. Borde ha köpt ett par lågskor istället för dom jag har nu håller på och lättar sig själv genom att tappa delar men shit happens.

Funderar på vad jag ska göra i helgen. Något borde jag göra Eller borde jag det. Bättre att må dåligt av att inte göra någonting än att envist skada sig själv med maximal effekt som enda mål. Eller vad vet jag. Det finns ju bara fördelar med andra människor. För att inte tala om förstörda leder och muskler. Hur skulle det inte kunna vara något bra.