Nattsudd.

I Egypten pågår militärkupp, kanske en åt det demokratiska snarare än det totalitära hållet som vore mer väntat. Men det är nog bra. Nu väntar väll ännu ett år av fuckups i det landet innan folket tröttnar igen. Men jag har redan sagt vad var det jag sa i frågan en gång så det vore ju förträffligt om jag kunde säga det igen.

Varit ute på Arlanda förut och hämtade bror som varit uppe och tagit prover och satt ut sensorer i våtmarkerna runt treriksröset. Forskning kan vara roligt ibland. Välstrukturerad som den personen är var båda kamerabatterierna urladdade... vad ska man säga.

Kollar på kängor medens cynismerna väller fram genom vardagsrummet. För är det inte politikerna eller journalisterna som tjafsar i tvn så är det för att det bara finns ett företag i hela jävla landet som har kängorna jag vill ha, och dom har typ två par inne. Varför är det så.

Borde hitta något att göra med mitt liv känner jag. Något vettigt. Borde hitta något jag kan kalla ett hem också. Bara en sån sak. Men det är lite för mycket att begära av det här livet. Det är nog lite som med lycka, det finns inte, inte i verkligheten.