Acceptabelt ledsen dag.

Det är lustigt att jag aldrig lär mig. Att jag ständigt intalar mig själv att ta dessa promenader. Att det skulle vara något bra. Faktum är att de enda känslor de väcker är dåliga, dåliga i den mening att ångesten över att ha misslyckats med så mycket kväver den lilla glädje som fanns över att det åtminstone var sol...

...solen denna förbannade skapelse som gör att man drunknar i svett och dör av värmeslag.. så sjukt mysigt... Not.

Borde flytta ut i skogen istället så att jag i åtminstone slipper se alla människor upptagna med att förstöra mitt liv. Men det kommer ju inte hända. Även om jag vet en sjukt fin fastighet som ligger ute för nästan inget av de riktiga värdet.

Jag skulle trivas bra med det. Lite iaf. Självhushållning. Döda ett träd eller två när frustrationen blir för stor och hugga ipp i ved som kan staplas till skyskrapor bakom bodarna. Jag hade tyckt om det. Men det är inget som går att leva på. Hade nog varit den minst destruktiva tillvaron för mig faktiskt.