Endel klädval.

Borde kanske börja på den där hemtentan snart. eller så fortsätter jag fotsätta läsa vad som kommit ut från försvarsberedningen. Förövrigt är det ju jävligt intressent att V och M har samma syn på försvarspolitiken, lite omaka par där.. men iaf beredningen,

”Kriser och incidenter, som även inbegriper militära maktmedel kan dock också uppstå i vår region, och på längre sikt kan militära angreppshot likväl aldrig uteslutas”, men det är väll ett faktum politikerna reflexmässigt kommer blunda för och helt förneka, även i fortsättningen. Varför skulle dom vilja förändras för.

Tog en promenad tidigare och på väg hem så jag en kvinna iförd vadlång kjol i pastellrosa spets över att par trosor i samma kulör, överkroppen hade iaf både linne och kavaj snyggt... Nä klädmässigt tänka av, annan karaktär, borde förbjudas, det kommer det garanterat att göras under min regering.

Nä tror jag ska lägga in jägern i frysen och se vart kvällen slutar. Det vet jag iof, ska laga en väst. Roligare det än att skriva hemtenta.