Lönlöst.

Borde sluta försöka. Det är ändå bara slöseri med tid. Blir ju bara fel vad jag än får för mig är en bra ide.Högst förargligt att det enda effektiva för att sova är en stadig fylla. Men det är väll mycket begärt att det skulle vara enkelt med en så banal sak om att sova.
 
Borde bli medicinare och uppfinna något som gör att allt som finns i hjärnan försvinner. Det förstör bara allt. Desarmerar vart enda litet försök att bryta mönster. Som ansikten, fan va skönt att slippa komma ihåg så att man inte behöver se det där vackra dragen.
 
Eller den där jävla rösten som lik skit musik på radio inte går att komma undan. Orkar inte med min hjärna längre. Det borde gå att göra som i matrix och ta det blåa pillret. Eller fan vet jag men bättre det än att vara som jag.

Lönlöst helt jävla lönlöst.