Lögnen om öppenhet.

Skrev en tråd på ett forum om psykisk hälsa för att jag mådde dåligt och ville ha något stöd. Tråden blev raderad med hänvisning till att det fanns unga på forumet som kunde se inlägget som ent rigger och istället fick jag nummret till jourhavande medmänniska... måde verkligen bättre av det.

I min naivitet hade jag över åren fått tron att det var ett ganska bra forum men nu vet jag bättre tyvärr.

Jag har också lärt mig att det är fel att sträva efter en verklighet där det går att tala om saker även känsliga utan att det ärmer eftersträvansvärt att skuldbelägga personer som utsätter andra för hemska tankar och uppmuntra dessa till att må ännu sämre.

Mänskligheten har verkligen en ljys framtid, det kommer gå så jävla bra för er i era jävla drömvärldar att ni aldrig kommer inse hur dumma i huvudet ni verkligen är.

Men det är ok. Jag klarar trotts allt inte ens av att ta livet av mig själv så varför vara sur över mänsklighetens förfall när jag inte ens kan kontrolera mig själv.