Lördag.

Hänt två saker i dag. Det är två fler än vanligt. Dragonmusikkåren ärade staden med ett besök. samtidigt som mer studentikåst och anskrämligt flottrace gick av stapeln. Den enda fördelen med det sistnämnda är att årets nollning därmed är över och komatäcket kommer dras tillbaka över staden. Mycket bra.  

jag har inga alkoholproblem än på några år, dessutom var jag nykter nästan halva dan igår, så idag så känns det bra å supa ner sig.

Den syriska regimen måste överlämna en lista över sina kemiska vapen inom en vecka. Annars hotar USA och Ryssland med militärt ingripande under "FN-mandat". Att idioterna aldrig lär sig att krig inte är lösningen på alla problem. Äcklad är vad jag blir ÄCKLAD.

Annras vet jag inte vad jag ska ta mig till. Allting gör mig ändå bara ledsen. Nyheter, träning, handla, läsa, allt. Jag hatar det här livet. Med all rätt, det kan ändå inte bli något bra utav det.