Saknar stockholm lite.

Hur skönt det än är at bo nästan själv här saknar jag Stockholm. Staden där polisen är lite hårdare, hipsterna lite mer självsäkra, tuffingarna med keps på sned betydligt färre, där tågen aldrig går, där folk är övertygade att Skåne börjar i Södertälje och Norrland i Märsta och att gå över varje övergångsställe är livsfarligt. Jag saknar solnedgången över Slussen och soluppgången över Västerbron. Världens fulaste och vackraste stad.

Vad jag egentligen saknar är något att göra om dagarna. Platser att se. Omväxlig. Det saknar jag. Inte storstan.

I'm a pitiful sight, and I ain't all that bright and I'm definitely not chiseled from stone. I'm a cheat and a liar, no woman's desire. I'll probably die cold and alone. But just give me a chance, 'cause deep down inside I swear I got a heart of gold. Let me take you home
 
Varför tror så många tjejer att man vill ligga med dem bara för att de är tjejer och man är har hyffs nog att trevlig mot dem. Varför tror så många tjejer att killar inte kan visa känslor, och därigenom tror att killar inte har några. Varför kan tjejer inte vara vänner med transsexuella. Varför blir jag så ledsen av sånt.