Såna där människor.

Älskar verkligen att människor hellre litar på lögner än att våga lyssna på sanningen. Vad är det ens för idé att du frågar om du inte vågar höra om verkligheten, vad är du är rädd för? Sanningen är tydligen mycket svår att begripa för dom allra flesta så jag förståe att många gör allt dom kan för att undvika den. och istället väljer att skriva om manuset för sina liv till att bara vara bra.

Om du inte är intresserad av hur jag mår, fråga inte. Om du inte är intresserad av vad jag gjort sen sist, fråga inte. Sluta tvinga dig själv till något du ändå inte vill. Hur svårt kan det vara. Jag hatar verkligen människor, så kontrolerade av sina sociala ramar att det är  omöjligt att tänka sig någon annan verklighet än den där allting är underbart.
 
Men det är ok jag förstår att det kan vara jobbigt att gå runt och vara livrädd för allting i världen inte rä som den bild ni själva målat. Klart att ni håller er till manus när ni är rädda för olikheterna som ni hävdar att ni accepterar så väl.
1 Lina:

skriven

Sant!