Tisdag.

Älaskar att jag får världens chock av att det är något som låter, efter fem minuter hittar jag min telefon och bara ahaa det var medelandesignalen., så sjukt onödigt att jag har telefon, det var ändå bara reklam. Intalar mig att den någon gång kanske visar sig nyttig att ha.

Det är nå vansinnigt varrmt ute idag att jag inte vet om det kan kallas höst. Alla tjatar om att det är så kallt. Neeeeeeeeej det är över tjugograder ute, inget mål i närheten och inte blåser det något heller, det är inte kallt snälla rara skaffa er lite perspektiv.

Fick avslagan på min ansökan om visa-kort. bra, jävligt bra. Inget bank-id till mig inte. Tänk att det var bättre förr när allt kommer kring, förvånde.

Vill inget annat än fly. Långt, långt bort. Till havet, långt bort från alla människor av olika kvallisort, Långt bort från det här samhällets vidriga pekande fingrar. Men jag är fast. Fast i  ett tomrum där tiden försvinneriväg men allting står helt stilla.