Önskar er en trevlig kväll. Själv ska jag gråta.

hade jag kunnat göra som jag vill hade jag varit i muppsala hela dagen och natten. känner ingen där men jag hade varit där för det brukar vara trevligt.

men nu kan jag inte det. istället får jag nöja mig med att allt är som vanligt.

Det är visserligenn bra på de sättet att jag slipper få panikångest och böla okontrolerat av avundet till dom som belönats med en kropp dom identifierar sig med.

men jag förtjänar inte att må bättre så borde kanske vara nöjd med livet.

Uppdatering 16:58. Nu så där vid kvart i fem ringde Bror och frågade om jag ville komma till muppsala och festa hela natten. och det är väll varit kul på något plan.
 
Men han hade ju kunnat ringa lite tidigare kanske... vid lunch eller något... eller typ i går så att jag åtminstone haft något att ha på mig.
 
Hade kanske kunnat varit roligt om jag haft råd med sprit... eller till och med en tågbiljett. Men tyvärr är det så att den som inga pengar har, är inget värd.