Tisdag.

varför göra ett så medvetet val för att förstöra sig själv. korkat. ni sa det skulle kännas bra, det känns bara fruktansvärt. och från uni är det fortsatt tyst inget konstigt där.

borde börja försöka få ny remiss till utredning också. men alla tidigare erfarenheter säger mig att det är bästa att låta bli. att aldrig igen hoppas på nå bra och slås ned av verkligheten.

vill göra scones. det så sjukt dåligt för blodvärdet och kroppen men så gott. kanske lika bra att jag inte har råd.

varför får jag så sjukt ont, typ kroniskt molande smärta, i hela buken och en bra bit upp i bröstkorgen när jag inte hetsäter konstant. Varför gör det så vansinnigt fysiskt ont att bara äta tre gånger om dagen?

Mot dumhet finns ingen medicin, fakta och argument biter inte på presumtiva F! väljare. Skrämmande att media okritiskt haussat dem så mycket. Det är ett samhällsfarligt parti. Men den rosa förpakningen säljer bra. Måtte de inte få något inflytande alls. Men så är jag inte blodröd kommunist heller.

jag har givit upp på psykvården. fått tag i en vettig läkare, som var nyanställd. det gjorde att jag under en liten liten stund kände att fan det kan nog gå.... sen kom verkligheten ikapp. För vad hjälper det när ingen annan vill lyfta ett finger. Inte träffat en enda vettig psykolog vare sig före eller efter jag blev utslängd från utedningsteamet i huddinge eller det i allingsås.
 
en dag, en månad, ett år, ett decenium. livet rinner mellan mina fingrar och kommer aldrig gå att förändra. det började fel och kommer så fortsätta. det enda jag ville var att kunna dela allt med någon.
men de vet jag nu att så aldrig kan bli. det är accepterat och begravt.
 
you could have it all. My empire of dirt. I will let you down