Fuck you Vänsterpartiet.

Jag brukar beteckna mig själv som opolitisk, det för att jag inte ser något som helst gott i det politiska system och dess ledande individer som finns i dagens Sverige.

Jag tror inte att det går att skapa ett bra samhälle ur parti eller blockpolitik utan endast genom realpolitik, det gör tyvärr att det inte går att ta mig på allvar.

Men i alla fall. I dag vaknade jag till tron av att Vänsterpartiets rapport i frågan om sex timmars arbetsdag skulle ge något konkret svar på vad dom faktiskt vill.

Så jag läste och läste allt medan frågorna blev fler och fler än innan. Jäkla bra jobbat. VARFÖR kan inte politiker bara testa att för en gångs skull komma med konkreta lösningar... skitpolitiker. Vill bara lägga mig ned och storgråta.

Jag klarar inte av politiker. Jag klarar inte av deras lögnaktiga tramsande som inte leder till ett skit av värde.

Gör något konstruktivt så ska ni fan se att ni får stöd av folket. Och fatta ni inte att det är vad som krävs, då ska ni fan inte tro att ni har vad som krävs för att leda ett land. Steg ett: säg vad ni ska göra för att förverkliga era visioner.

Tills dess, skottpeng på politiker som vägrar göra annat än bara flumma runt i punchångorna.