Desperata handlings- förlamade brudar.



När jag var på café i dag kunde jag inte sluta lyssna på konversationen som pågick mellan de tre töserna tvärs över lokalen.

De gled in på förhållanden och det enda dom kunde prata om vår hur trist deras sexliv blivit... så ja jag lyssnade.

"Han ser mig inte längre." "Vi har sex max en gång i veckan." "Han runkar hellre." "Han tar inga initiativ längre."

Jag ville bara skrika rakt ut när det efter ett bra tag kom fram hur dom hade sex. Det var väll ganska vanilj och stereotypt tråkigt (och absulut inget fel med det).

Efter ett tag blev jag arg när jag satt där och tänkte; Gör dom överhuvudtaget någonting för att trigga igång deras killar?

Tar de på den lilla, bjuder de in till en intim dusch, tar de på sig inget mer än hans skjorta och stringtrosor? Eller bara kommer ut naken och fri och säger "Nu jävlar ska vi knulla!"?

Nej inget sånt. Det lät som att det inte fanns något sånt, det vara bara ren uppgivenhet över att HAN inte gjorde något... Vem fan skulle inte tröttna då...

Då blir det ju att partnern sitter och onnar istället. Det ger för många lika hög, ibland till och med betydligt högre njutning än att knulla med en person som bara vill ha det vaginalt och tycker att saker som doggystyle är... kinky och spännande.

Jag har inte ens någon erfarenhet av sånt här... men ändå känns det på någotvis självklart att egna initiativ är ett måste för ett bra sexliv.

Om glöden nu har slocknat så börja blås liv i den själva då, om inte du gör det är risken stor att han/hon försvinner till någon som är mer spännande ELLER SLUTA FAN KLAGA ÖVER SITUATIONEN.

Det gäller både tjejer och killar oavsett sexualitet eller relationsform. Blir så trött på människor som klagar utan att ha ett intresse att förändra något.