Några av dagens ältade, patetiska tankar.

Vart har alla demokratiivrare som basunerade ut sin uppfattning när al-Gaddafi störtades, det bode ju bli dags för dessa människor att demonstrera igen.

Inte visste jag att troende muslimer var lika rädda för hundar som för grisar. nåväl varje dag ska väll bjuda på nya lärdomar.

Retarderade jävla vänsterretorikertroll, inget blir bättre av att försöka tiga ihjäl, det blåser bara upp till en betydligt starkare storm, även om den kommer senare.

Jag älskade fotografin som konstform. Älskade till den dagen då jag insåg att det är omöjligt att fotografera människor utan vänner, erfarenhet och pengar.

Jag är alldeles för ärlig med att jag inte har arbete, ingen akademisk examen eller någon form av socialt nätverk. Det är inget som höjer ens värde hos andra.

Dejting, Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig. Är så obekväm med konceptet, det innehåller enbart ångest av mörkaste sort.

Varför kan inte männsikro som levt under stenar och tror sig ha svar på allt bara skippa att öppna käften och krypa till baka ned under stenarena och självdö?

Det är konstigt hur månniskor som bara skriker ut "ska ha" "ska ha" "ska ha" men vägrar ta något som helst ansvar för att något av det blir till eller fungerar.

Varför är så satans många människor övertygade om att det är en mänsklig rättighet att bli föräldrar? varför är samma människor så ofta helt borta i huvudet?
 
Det är fanimig inte public service att SVT måste skicka en reporter till USA för att intervjua en tidigare självmårdspenägen person för ett inslag om självmord.
 
Moderaterna är verkligen riktiga fuckups som hellre importerar utomeuropeiska sjuksköterskor än gör det attraktivare för människor sattsa på de yrket.
 
Varför fortsätter Ryssland att vara de europeiska komunisternas våta dröm. Har dom inte sett verkligehten efter murens fall... har dom ingen jävla anaing om vilka som leder ryssland. nej fy fan för korkade människor med politiska ambitioner.