Värmen...

Känner mig dålig som inte kan få andra att förstå att jag inte tycker om värme. Att jag en en jävla freakshow i det här landet... För det går tydligen inte, det är helt oacceptabelt att inte tycka att denhär bastuvärmen är något bra.

Alla tjatar om att en inte ska klaga när det är så bra väder. Vad som är bra är jävligt relativt.

Själv definierar jag inte temperaturen som bra när det är omöjligt att sitta på en uteservering utan att bada i sitt eget svätt. Att inte kunna gå på en promenad utan att allt jag har på mig blir klibbigt och illaluktande av älvar av svett.

Det är, ursäkta min svenska, bara jävligt vidrigt.

Nej, Jag får nöja mig med att vara hatad för att jag tycker att "bra" väder inte innebär temperaturer över 17 grader. Jag får nöja mig med att vara hatad för att jag uppskattar att inte bada i mitt eget svett dygnet runt.

Men jag kanske bara har missförstått... det brukar jag ändå alltid ha gjort. Hade varit fint att vara som andra. Då hade det gått att hitta vänner. Nästa vecka blir det enligt prognosen "bara" 25 grader... fint... jag längtar till oktober.
 
vill bara ha ett slut
aldrig mera vakna.
aldrig mera känna.
bara somna in.