Bra mitt i allt.

bra sak med att flytta, slipper bo i en lägenhet mot en gård omgiven av hus med enbart studenter. För det är en sak jag mått riktigt illa över enda sedan jag flyttade hit. jag hatar att se dom hänga i klassar, skrattandes. pratandes, kramandes eller ens bråkandes. Men mest av alt hatar jag att den enda som förtjänar det hatet är jag själv för att jag är en så patetisk jävla människa att jag är oförmögen att göra någonting för att få något bra i mitt egna liv.

En annan hatad sak som är högst aktuell är att jag så fort det blir mer än typ tolv grader ute tvingas gå runt blöt av svett. lite så där som när en står i duschen och är blöt. Så blöt av svett och förväntas tycka att det är minsan underbart. Vidrigt är vad det är, inte ett jävla spån annat. Men det är ok för de går inte att göra något åt de heller.