Ni säger blicka frammåt. Själv kan jag bara se tillbaka.

Alla säger ni ge aldrig upp. Fortsätt alltid att kämpa oavsett motgång. Alla säger ni blicka alltid frammåt. Se frammåt.

Själv kan jag bara se tillbaka på det jag redan gjort. Jag tror i alla fall att det är våra erfarenheter som formar oss till vilka vi är.

Genom att ransaka sig själv och sina handlingar torde det möjligt att förbättra sig själv. Aldrig göra samma misstag som tidigare.

Den som alltid ser frammåt ser alltid in i.. ja ingenting. Denne kan visserligen aldrig känna ånger för något som gjorts.

Men vad har den personen för erfarenheter. Används dom ens. Det är oviktigt. Ni säger alla att det bästa är att se.. ingenting.
 
Men inte heller det kan jag lära mig. Att se ingenting, det är som att prata om ingenting, det är som att förtjäna vänskap.
1 Photo by E M E R E L L A:

skriven

Tack så jätte mycket :):)

Bra text där! :)