Det omöjliga i viktnedgång.

De senaste två veckorna har jag ängnat åt att gå till baka till den revolutionerande gå ned i vikt konceptet 'ät mindre träna mer'.

Kanske trodde jag för mycket på det. För det har inte gett ett dugg. Har samma mått som innan och vikten ligger stabilt inom +- 1 kg sedan jag började... försummbart med andra ord.
 
Att cykla och promenera varje dag, längre så väl som kortare distanser. samt inte struntat i vilodag. fungerar inte.

Jag måste säga att jag faktsikt trodde på att det fanns allternativ till svält. Men jag blir bara mer och mer tveksam.
 
Dom veckor jag inte haft råd att köpa mat. och levt på 4-6dl havregrynsgröt med sylt om dagen har resultat kommit fort.

Att jag inte har någon jävla aning om hur den här skiten fungerar är uppenbart men varför måste det vara omöjligt...

Varför måste det de...