hänt i veckan.

Det händer inget här längre. Varför är tämligen enkelt. Allt går åt helvett och ajg orkar inte med någonting.
 
jag är arg. arg bortom alla tidigare gränser. varför trodde jag ens på att det var möjligt. Vadå "vi kan tyvärr inte ta emot dig" det är ert förbannade arbete ju utreda identiteter hur jävla svårt kan det vara. Det är en enda jävla utredning. Jag kommer aldrig få min transsexualitet utredd. Jag kommer adldrig få den hjälpen. Det finns ingen som helst förbannad anledning att leva.

Gick det bra att plugga och sitta av en obligatorisk föreläsning efter vårt samtal, nej. Det gick nästan ännu sämre. Men det ligger fan nära. jävla  värld jag hatar dig. Jag hatar allt med dig.
 
Måste göra något åt alla kilon. Blä. Cyklade bara standard tremilen idag. Uppenbart att det lilla jag pillar i mig är för mycket. Hetsäter inte längre.. inte så ofta iaf. Vem fan kunde tro att tusen kalorier om dagen och trettio kilometer cykling om dagen inte kunde leda till viktminskning... jaja.
 
Funderar på att åka till uppsala i morgon se någonting annat.
 
Tar i alla fall helg nu. Ingen ide att försöka mer. Att fysiskt närvara på föreläsningar och sedan sitta helt handfallen och apatisk framför uppslagen bok och anteckningar vet jag inte om de kan kallas plugga. Men något är det iaf. Varför kan jag inte bara kunna få ett jobb istället. Eller bara kunna göra någonting jag är bra på.
 
Jag vill bara dö. Det är den enda riktiga vilja jag har.