Sommar, trans och annat dåligt.

Har varit så äckligt varmt ute i dag att jag förstår fan inte hur människor varit utomhus frivilligt. Men det är väll det här med vad som är bra väder och inte. Hatar normer. Det här är inte bra väder. Det här är äckligt väder ingenting annat.

Men det är säkert jag som har fel det brukar jag ju.

Jag hatar verkligen sommar det kommer jag alltid att göra. Dessutom är värmen inte ens det stora problemet. Nej det är bara äckligt det som förstör allting är alla Flickor. Ni förstör allt för ni är så fina alla av er och det gör mig så jävla ledsen. För jag kan inte hantera att jag inte en av er och aldrig heller kommer att få vara det. Men det är sånt man får leva lära sig att leva med som transexuell, evig smärta.
 
Men jag är ju fortfarande den jag är och det är det viktiga... det är väldigt enkel ståndpunkt för dom som ser sig själva när dom tittar i spegeln. Men vad vore väll livet utan motgångar, Helt jävla underbart säger jag. Men det får man ju inte tycka. Nej tvärt om motgångar är bara bra vilka dom än är ja så är det.

Jag vill dö. Dö mer än något annat. Men vad spelar det för roll.

Jag kommer aldrig att få den hjälp jag vill ha. Det är det enda jag har lärt mig efter fem år av försök och fyra utredningar som avvisat samtliga av mina känslors som nonsens. Men varför vara ledsen över sånt. Varför vara ledsen över en så banal sak som att inte kunna se sig själv i spegeln. Det är både korkat och patetiskt.
 
Men annars är det nog bra. Bortsett från det där med avsaknaden av någon form av reellt vänskapsband till någon annan människa men det är petitesser i livet det är jag medveten om. Men det löser sig väll som allt annat kommer göra, alla lovar ju att allt löser sig hur har dom ingen aning om men dom vet att det är så...