"dejtingsidor"

Jag har använt ganska många dejtingsidor för att hitta personer som hade preferenser och var med på relationsformer som jag inbillar passar mig.

Responsen kan man i samtliga fall säga var dålig. Har aldrig lyckats träffa någon. Men lärde mig iaf att om man har samma presentationstext på en tjej och en kill- profil så kommer kill- profilens besökare vara i det närmsta obefintliga kontra tjejprofilens.

Många sidor har varit rena bluffen, med falska profiler som uppenbarligen var slumpmässigt gjorda med standard fraser från mallar, och bilder hämtade från google.

Känns s oerhört tragiskt tragiskt när man tänker att en hel del personer säkerligen spenderar en hel del tid på de där sidorna och desperat söker efter någon.

Det bästa alla betalsidor har gemensamt är dock att det kostar mer för killar än för tjejer i många fall är det till och med helt gratis för en tjej... man måste ju älska det här samhället.
 
Det gör mig bara så fruktansvärt ledsen att inse hur det verkligen fungerar. Inte för att det är förvånande att den digitala världen är värre på alla sätt än den biologiska, men ändå.
 
Hatar att bli ledsen av lärdomar.