Torsdag.

Tänkte åkt till uppsala i dag för att fika. Men kortet har gott ut så det blev inget av det. Duktigt planerat. Riktigt duktigt. Vad jag ska göra i stället vet jag inte. Spenderade hela gårdagen mad att gå runt. Det är det enda man kan göra i den här staden. Gå och gå och gå. Slarva bort tid i skylltfönster. Gå lite till. Det här no kallar livet. vad ska det vara bra för...

Jag kommer aldrig få något som kan likna ett sånt liv jag drömmer om. Jag kommer aldrig ha möjligheten till det där huset långt ute i skogen långt bort från alla människor. Jag kommer aldrig att hitta möjligheten att dela det med någon. Men vad gör det. överlever jag bara livet så kommer jag bli lycklig. Leva livet det blir man ju glad av. Eller.

Kommit fram till att den enda fördelen med min störda identitetsuppfattning är att ingen kommer bry sig om jag skulle hitta en partner. trotts allt finns inget förargande i en relation menllan en "kille" och en "tjej". Det finns en bra sak med mitt liv. Synd att den inte gör någon som helst nytta annat än bereda vägen för ångestens frammarsch.

Sökt jobb i dag. sökt samma förut. men den här gången var det betydligt mer som krävdes till samma tjänst. läkarundersökning, psykologunderskning??, grejs från trafikverket, godkännande från länsstyrelse. Tur att det bara blir lättare och lättare att få ett jobb ju längre tid man är arbetslös.