Det kunde vara bättre.

Min ångest håller på att nå nya höjder. Fick brev av hyresvärden i dag måste lämna in studieintyg från universitetet. Jag har inte ens sånt. Jag har ingenting. Jävla ångestbollen blir större och större.

Jag vet inte vad jag ska göra. Det enda alternativet är att flytta tillbaka till mina föräldrar och då må ännu dåligare. Fast det är ju bättre än hemlöshet iaf.

Jag förstår inte varför jag läser bloggar ellerforum. Jag förstår inte varför jag ser på andra människor. Nör det enda som det ger mig är ångest. Känslor av att inte ha något vettigt alls i livet. Att för varje dag som går gå miste om så mycket.

Det enda jag vill är att någon gång kunna känna glädje över någonting som jag själv gjort. Att någon gång inte må dåligt över allt det som andra ser som självklara skäl till att inte må annat än bra.

...you run to catch up with the sun but it's sinking, racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way but you're older, Shorter of breath and one day closer to death...

Fast ingenting kanske är så bra som människor får det att låta eller se ut. Den person som sa att drömmar är bra kan aldrig ha haft en enda dröm.