Besvikelsen.

I över ett dygn har jag försökt hitta allt det där bra det nya forumet skulle innebära. Ännu har jag inte hittat det. Jag må vara olik alla andra i min generation och inte se någon poäng med det här med tabletter, robotar och telefoner där möjligheten till telefoni mest är att likna ett obekvämt tvång, men det ser förjävligt ut, är fullständigt ologiskt och på alla sätt sämre ur användarperspektiv än det väl fungerande och tilltalande forum som en gång fanns. För att inte tala om att kontrasterna är fruktansvärda. Ljusgrått och ljusblått på vit bakgrund, vad i helvette, kan ni inte snälla ta ljusgult också. Förändring innebär inte förbättring, även om det vore bra om det ofta vore så. Människor säger blicka framåt. Jag kan bara se bakåt. Tyvärr kan jag bara minnas en bättre tillvaro. Men jag har ingen aning om hur sidor skapas. Så ska nog bara hålla käft och vara glad för det som en gång fanns.

Jag skulle kunna hoppas på att jag vänjer mig vid den katastrofala försämringen, men jag brukar vara dålig på att acceptera sådant så ska inte drömma för mycket.

Jag är ledsen, det är vad jag är.