En helt vanlig dag.

Halvdag är väldans trevligt. Bortsett från att det ger en massa timmar som måste spenderas. Men börjar man med att gå och ta tåget till Uppsala bar för att dricka kaffe så är man en bit på vägen men nog hade det känts bättre med en laddad mp3-spelare. Gick hela vägen till botaniska innan jag kom fram till att jag inte riktig var klädd för orkanen som härjade ute.

Sedan jag köpte mig en klocka har min mobiltelefon blivitt obsolet. Ja det går nog att säga för jag har ingen som helst användning för den. Var tvungen att be telia återaktiveera nummret i dag. Det är rätt talande kände jag. Men någon dag kanske den kommer göra någon nytta.

Funderar på vad jag ska göra i morgon. Nynäs kanske. Borde ta typ fyra timmar att åka till Uppsala om jag åker via Nynäs. Tror på det. Ska ju blåsa typ hälften så mycket där som hemma iaf så någon fördel finns det ju iaf. Tror på det. Fast nej valborg, får hitta på något annat helt enkelt. shit happens.
 
Livet är så väldans innehållsrikt att det är svårt att hinna med. Klarar ju inte ens att ha tio bollar i luften. Fast det är nog bättre med en i handen. Även om ingen annan ser fördelen med det. Men nu klarar jag itneens av det så det är inget problem.