Hur svarar man? Går det ens?

Vad säger man egentligen när en person frågar om man har tid för en grej, svaret är nej och personen säger "okej, kände att det var bäst att fråga" För jag vet inte.  Jag kan bara känna att det var en jävla tur att det var en chatt och inte något riktigt samtal. Detta har stört hela min dag. Vad säger man egentligen.

Är så jävla kass egentligen. Men jag svarade iaf på grundfrågan inom någon form av rimlig tid och det får väll ses som något bra om det nu ska tvingas fram något sånt av dagen.

Annars har det inte hänt mycket. Beställt böcker idag iaf kände att det var dags nu. Så jävla fint med studielitteratur, den tenderar ju att aldrig kosta något... särskilt inte när man går på ett universitet där institutionerna verkar ha tävling i hur många böcker man kan klämma in på varje kurs. Tur att dom är intressanta iaf.. dom flesta. Statsvetenskap är lite bra iaf inte bara mumbojumbo och skruvade ideer som i sociologin och psykologin.

annars är det som vanligt. Spenderade tjugo spänn på ett paket bullar som genast svaldes istället för att gör något nyttigt. nä det hade varit bra med någon form av självdisciplin. Allting hade blivit så mycket enklare då. Då hade jag iaf inte gjort skadliga saker mot mig själv och det hade ju kunnat va lite bra.

Ska bara hitta på något bra att göra resten av dagen.. och kvällen.