Så, dum i huvudet.

Varför lär jag mig aldrig att det är fel att gå ut på lokal. Det är bara massa snygga tjejer över allt och enda effekten av det är att jag mår så sjukt jävla dåligt över att dom ens finns. Sen när man mår så jävla dålit över att det bästa gensvar man kan få är blickar som kan döda och irriterade komentarer gör allt så jävla mycket bättre.

Varför lär jag mig aldrig.

Jag vet att jag bara mår dåligt av det, så jag gör det ändå. Bara för att sen ligga i soffan med den värsta av ångest och tårar för att det inte går att förstå varför jag fortsätter utsätta mig för det. Varför det inte finns någonting som går att göra åt det.

Varför är jag så naiv att jag tror på era lögner. Att det skulle finnas någon glädje i att se andra människor. Att försöka prata med andra. Ni förstör bara mitt liv, mer än jag lyckas göra på egen hand.