Hej liten och vacker.

Jag ligger i sängen, den har två madrasser, den extra är från rummet intill det ingen sover, och en sån där fluffig kudde. Dom andra sover. Jag försöker att inte röra mig och bara hålla andan. Långsamt andas in och ut. Det var här jag lärde mig använda fingrarna. Tidigare kunde jag bara i duschen. Men här är det bara vatten direkt från sjön.

Jag har bomullspyjamasen på mig, den som hon tycker bäst om (hon gillar inte den silkiga). Jag hör en av kompisarna snarka lite över mig och jag vågar röra mig mer. En kväll frågade hon vad jag höll på med, jag bara 'det kliar'

Blommor. Ett kort. Hej liten och vacker. Kommer inte på något att skriva. Pussar och kramar.

Hon vet inte vad det här är. Hon bjuder på kaffe, det brukar jag inte dricka Men jag vågar inte säga till. Jag vill dricka kaffet. Kaffet gör mig till någon annan. Hon sitter framför mig och ler, och jag sitter bara stilla. Tröjan och jeansen, håret och huden allt är så bra. Jag njuter av att vara jag. Hon tittar på mig, hon får gärna titta. För idag är allt bra.

Jag ser ändå ner i. Hon tar löst tag i min haka och puttar liksom upp den och vill att jag ska se henne i ögonen. Dom är små. Det känns när vi tittar in i varandras ögon. Sen är det hon som tittar ned, frågar hur jag tycker att det är. Och jag säger, bra. Hon säger att jag varit duktig, sällan sett någon så fin. Imponerande. Hon tittar fortfarande ned jag kan titta på hela hon, tittar ned på gylfen. Byxorna dom är slitna där, det ser sexigt ut. Det är något fantastiskt som händer. Hon vill ha mig. Hon vill ha mig. Jag, Jag är duktigt jag känner mig så otroligt lycklig. Jag vill stanna här för alltid.

Jag ligger på rygg i den stora sängen och pausen har fått mig att börja frysa och kanske längta hem till mig. Honn letar efter något. Ser lite galen ut. Hon kommer närmare, det gör ont men jag tänker på annat och då gör det inte lika ont. Efter ett tag slutar hon, arg på sig själv för att det gick så fort. Jag tröstar. Men jag fryser och vill egentligen bara sätta på mig kläderna.

I början var jag rädd för att ramla ned. Jag kan inte ligga innerst. Det är för varmt. Mitt ansikte är vänt ut mot rummet bort från henne. när hon har somnat går jag och sätter på datorn. Ibland blir jag så ledsen. Jag säger att jag är deprimerade men hon tror mig inte.

tänk att jag kunde få dig du är det finaste jag vet det finaste jag vet der är så jag säger det men det är ingen som vill höra det. Det går inte att berätta men du är det finaste jag vet. mm. det finaste jag vet.