Orkar inte längre.

Blev klar med alla mått i matrisen i natt så i dag han jag med att rita mönster och föra över till klädet. . Ska jag se om jag kan rita ett par knäbyxor senare i kväll om jag har flyt. Men imorgon är det bara att börja skära allt så jag inte kan ändra mer.

Ska bjudas på kräftskiva här typ nu så jag ska vara lite social. Försöka i alla fall. Det kan bli bra dom som kommer har trotts allt haft den goda smaken att lämna sina barn någon annanstans. Det uppskattas.

Men dagen är dålig allt annat vore lögn. Jag mår fruktansvärt kan inte hantera ångesten som åter börjat hära fritt. Jag vill bara må bra. Jag vill bara hitta en enda vän det är  det enda jag begär av livet och det är alldeles för mycket. nu har jag redan fuckat upp allt med skolan så det kan jag ju inte göra iaf så dit ska inte ångesten få nå den här gången.

Jag är rädd. Rädd för den jag är.

orkar inte längre.