I brist på annat.

Du heter: Anonym

Beroende av: filofax, havet, musik, hösten, foto, listan kan göras lång.

Är du bortskämd: Nej. Jag har blivit uppfostrad enligt devisen att man inte får något om man inte arbetar för det. Jag skäms faktiskt lite när jag får något av någon annan.

Har du pussat någon idag: Nej.

Vad får du oftast komplimanger för: klädval underligt nog.

Hur svarar du i mobilen: mitt namn

Har du bra vänner och äkta vänskap: Nej inget utav det, de är ett mörkt hål i mitt liv, kunde bara önska att det fanns något där.

Vad saknar du: höstkylan.

Är du romantisk: jag tror jag försöker. Men gör alltid fel ändå. tur att jag inte har någin att utsätta för försöken.

När brukar du oftast gå och lägga dig: försöker lägga mig före midnatt.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ooja det är mer regel än undantag.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, nog för att jag kan vara ytlig men inte till den graden.

Vad tror folk om dig: Har verkligen ingen aning, men det är troligtvis inte något positivt.

Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Älska mitt liv, njuta av varenda minut.

Är du nöjd med ditt liv: Inte direkt, jag har inte lyckats förverkliga några av mina drömmar.

Är du blyg: Egentligen inte men uppfattas nog som extremt blyg. Det där med att prata med andra är inte riktigt min grej.

Vad är det värsta du vet: Folk som saknar insikt, sveriges riksdagsledamöter och samtliga journalister, ni anar nog vart det barkar.

Vem ringer du när du är ledsen: har ingen att ringa, gräver ned mig bland täcken och kuddar istället. Eler psykiatrin om det är riktiggt alvarligt..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lilla tråkiga jag skulle köpa en alldeles egen lägenhet.