Att ta ställning.

Jag köper kläder ytterst ytterst sällan, inte för att jag inte vill, utan för att jag inte kan. Mitt största problem förutom storleken och könet är att jag inte tycker att konceptet med slavarbete är bra. Det stör mig ibland, det hade varit lit skönt att vara som alla andra naiva människor och jubla över hur billigt något var och att det är helt perfekt. Men sammtidigt skulle jag inte kunna leva med den förvåning samma typ av männikor känner när dom får reda på att det är tackvara slavarbete dom kunde köpa sina byxor för två hundra spänn eller den där toppen för en hundring. Jag skulle aldrig kunna leva med det, jag skulle definitivt inte kunna leva med att efter två veckor börja agera som om inget hänt. Jag föraktar människor som säger sig vara helt emot något men inte har någon som helst vilja att göra något eomt det. Det är så korkat, så skammligt. Men jag får skylla mig själv.