Föreläsning och glädje.

Kan väll säga att fyra timmar sömn var alldeles för lite, men lyckades hålla mig vaken hela föreläsningen. Riktigt intressent att höra hur MSF arbetar för att över huvudtaget kunna etablera sig i vissa regioner.  Men det var rätt mycket känt annars, konvojplanering, och annat trevligt.
 
Kan det vara någon tillfällighet att de flesta som föreläst för det här programmet och faktiskt arbetar med det ute i samhället är tidigare officerare och elitsoldater, nja.
 
Var hos hyresvärden i dag för att få en ny hyresavi, trode jag, ty i min vilja att göra rätt för mig hade jag helt förträngt att jag har hyresfritt juni och juli hur jäva bra är det inte att glömma en del saker. Känner att dom fyra tusen kronorna inte kommer räcka så länge men fan va nice upptäckt det var. me happy.
 
Nä nu ska jag göra någon form av wok tror jag, bli ännu tjockare, dricka öl och fira detta. För i morgon är det dags att att se vad hemtentan har att erbjuda.