Nattsudd.

Inne i en fulständigt värdelös fas. Det har inte blivit bättre av att det inte är någraföreläsningar på universitetat under två veckor till, förstår inte hur i helvette dom planerat egentligen, men så är det väll när man pluggar på Heltid.

Klarar inte av det här. Men det är ok ändå. Tänkte att studieliteratur det är ju bra, så nu har jag typ inga pengar til mat men värre saker har väll hänt i livet.

I natt övervägde jag stenhårt att gå och bli inlagd på psyk. Men för det måste man försöka ta livet av sig och ärligt talat så är jag inte ens på humör för det.

Borde ta och hitta det där som ska vara så bra med livet snart. Borde verkligen det. Om det ens finns förståss, vill ju inte gärna tro att nästan alla människor är både dumma i huvudet och lögnare. Även om det inte vore osanolilkt.

Det kommer aldrig att kunna bli något bra av det här livet. Jag kommer ändå aldrig att bli någonting av vad jag vill. Blir livet lite kortare är ingen gladare än jag. Fattar inte hettsen att bli så jävla gammal det går och ha så tråkigt som möjligt.
 
Jag behöver dö.