Förtvivlad Amaranth.

Tydligen var sörningsjouren hos mig vid två tillfällen samma natt för att någon tyckte att det lät för jävla mycket från min lägenhet. Störningsjouren har lämnat vidare till värden att så var fallet...

Några tankar:

Varför anklagas jag för detta befängda påhitt när jag påstådda natt befann mig femtiofem 55 mil från min lägenhet?

Om det vore så att det är den nya roomien som haft fest (vilket är troligare) varför adreseras jag över huvudtaget?

Vad har störningsjouren för (upenbarligen ingen alls mad tanke på att dom talat med mig två gånger utan att jag varit närvarande) rutin för att säkerställa att den de talar med är den denne utger sig för att vara?

Jag blir så jävla förbannad.

Har lovat mig själv att tala till värden i morgon på mitt bästa humör. Troligen kommer det inte alls gå för blodtrycket har redan paserat skalan.. men det blir säkert ok. Jävla moggisar kan dom inte bra gå och dö allihop bara göra världen en enda liten tjänst och typ dö.

Jag kan inte nog understryka hur förbannad och ledsen jag är i detta nu.