Måndag.

Lite gladare i dag då jag blivit prickfri i hyresvärdens register (men värden eller tre- lingon har gjort något fel...). men man ska vara glad för det lilla. Försöka i alla fall.

Amaranth förstår inte hur kroppen sin fungerar. Det är tre minusgrader ute och trotts att jag inte hade mer på överkroppen än en tunn skaljacka och en än tunnare tröja så lackar svetten ur varenda por... HUUUUUR är det möjligt? Värdelösa skitkropp.

Kände inte att jag och min morgonkoma kom överens de första timmarna i dag. Var till universitetet på öppen föreläsning om ledning. Lyssnade inte på föreläsaren, inte fören hon sa något om "... toppa från botten..." vedertaget maktutövande även bland sandlådor och lagrum. oh my naughty mind

I morgon är en ny dag för att fly verkligheten. Men innan dess måste jag ringa och försöka få till en delbetalning på en skuld jag har. jobbigt. Borde tvätta också.. och städa lite.. och hitta på någon middag.
 
Hon kommer om natten. Tynger över bröstet. Kroppen fylls av oro. En långsam kvävning. Uppvaknande i panik.