En liten uppdatering.

Dagen har varit bra. På flera sätt. Träffade tavish (ja hon heter så...) närmaste anhöriga så att säga. Dom var trevliga. Bra mycket bättre än deras son iaf. men iaf dom tyckte att det verkade som att vi kom bra överens, var väldigt positiva till att hon uppför sig.

Dom tyckte inte att det var rätt att jag skulle ta hand om henne men hade inte tiden själva så vi bestsämde att det var bäst om hon fortsatte vara hos mig då jag iaf har tiden som krävs. I alla fall tillsvidare.

Så det är väll bra på sätt och vis. Vill ju verkligen ha hund, på ett sätt, samtidigt som jag verkligen inte vill. Men det mest positiva är att nu måste jag må riktigt riktigt dåligt för att göra något "dumt" när ångesten tar i, och det är nog något bra.

Ett problem jag upptäckte i morse är att hon verkligen, verkligen inte tycker att tåg är roligt stackarn. Jag som åker tåg över allt. Men de ska det bli ändring på. Övning ger träning.