Nattsudd.

Vill ha en riktig ätstörning. För det finns bara fördelar. Man blir smal och kan få hjälp. Det är verkligen bara positivt. Men huur gör man egentligen.

Fast enligt aftonbladet får man ju bulimi av femtvå så det är ju bra är ju redan hetsätare och ett pskykiskt vrak så det är ju två av tre avklarade kriterier.

Varför skulle det vara farligt att strunta i att äta två dagar i veckan om man äter alla andra? Själv äter jag bara ett mål mat om dagen.. eller det var iaf en tanke jag hade men det var omöjligt även fast mäniskan är skapt att överleva bra mycket större störningar i tillgången på föda än vad de flesta fanatiker någonsin kommer att förstå.

Jag vet en enda sak egentligen. Det är enklare att ta sitt eget liv än att bli smal. kliniskt död har jag ju än så länge lyckats bli två gånger.

Nu ska jag och fröken alkohol göra natt.