Inget annat än skamligt att det var ren och skär lögn att sd skulle hållas borta från inflytande i riksdagen.

Extraval kommer att hållas 22 mars.
 
Men fy vad jag skäms över att det inte fanns något som helst intresse att göra ett skit bland de andra partierna för att rädda deras egen trovärdighet. Båda demokratiska blocken har genom det här visat att deras ord inte betyder ett skit. Och vilka vinner på det....... Ja inte fan är det något av de partierna i alla fall.
1 Hanna Karlsson:

skriven

Jag som aldrig haft förtroende för Löfvén & Company är nöjd. Jag tror inte på deras budget med skattehöjningar eller traineejobb (bland annat). Jag som själv jobbar inom vården vet att det inte är något som vem som helst kan jobba med. Det kräver mer kunskap än vad man tror då många har sjukdomar när de flyttar in som kräver ett visst sätt att tänka. Det klarar inte den som är outbildad.

Svar: Jag delar helt din syn på den rödgröna röran och deras politiska tankebanor. Är mest bara upprörd över att det faktiskt inte fanns någon substans i att sd skulle hållas borta, över att alla ljög.
Amaranth