Dagens tankar.

Stjärnskottet schymans parti anser att det inte finns något i sverige värt att skydda. Den ende som håller med i den ståndpunkten förutom pragmatikern Putin är väll den som uppskattar Fi:s politik, ja och så stjärnskotten fridolin och romson med anhängare icke att glömma.
Sorry men den söm röstar på ett parti röstar inte enbart på en av partiets idéer. Just den iden finns det bara en vinnare på och det är Putin. Står inget i partiprogrammen om att öndra modermål till ryska dock vilket måste anses konstigt.

Konst kan ju vara vad som helst. Som att låtsas hoppa från Liljeholmsbron. Eller Dan Wolgers, uppenbart inspirerad av Warhol, som stal bänkar från Liljevalchs och tyckte att stölden och frånvaron av bänken utgjorde en konstinstallation. Eller varför inte slåsönder en tunnebanevagn. Eller filma säg själv ätandes en hamburgare... sen var den diskusionen slut. Jag önskar att jag var mindre rakt fram. Mer bajsnödigt fin i kanten.
 
Det går bara utför allting. Med kälke i störtloppsbacken. Varför blir det bara så här när jag ska försöka tänka själv. Varför blir allting sämre. Om det i alla fall var möjligt att må fysiskt bra. Det hade varit något. Måste sluta tänka att något kan bli bättre. Grundfelen i livet är ändå oföränderliga.

Min bror vill att jag ska vara hans bröllopsmarskalk... what the fuck gör jag. Det är fint om dom vill de. Men jag är inte bekväm i en sån situation. Inte ens i närheten. Det borde dom förstått för länge sedan insiktslösa människor. jag vill bara storböla av oförmåga, över att tvingas säga nej.
 
För övrigt anser jag att det är tur att det är Vostok Battalion som just nu verkar i Donetsk, med tanke på att den är avvecklad sedan 2008... och därför inte kan finnas på riktigt... således kan det inte pågå ett "inblrdeskrig" i sydöstra ukraina. Bra.