Sjukling

ja så atte idag har jag suttit i pyjamas och oversizetröja under en filt och druckit te och tittat på snön som fallit hela förmiddagen... har funkat rätt bra än ^.^ Ska nog faktiskt fortsätta med det hela dagen.

Det är nog de bästa med att va sjuk ändå haha. Det blir av någon anledning extra mysigt känner jag när en är lite förkyld. Konstigt. Fast kanske är det för att en verkligen inte känner för att göra något.

kan verkligen förlora mig själv (på ett bra sätt) av att titta på den fallande snön. De är lite som med de dansande höstlöven. Det lockar fram en väldigt speciell del av mig själv... ett alter ego av sort.
 
Det var fint. Att kunna hamna där bara av att sitta och se ut på något. åå vet inte ens hur. Men så fint det var fast även lite ängsligt. Det förvånar mig ibland över hur lite kontroll som finns över sinnen.
 
Det är lite underbart att den första snön kommit. Den lär väll i vanlig ordning försvinna innan morgondagen. Men ändå! Plötsligt känns det bara väldigt brottom med den där vinterkappan. det är bara pengar.... och den är så vacker och jag är ganska kär i den.