En lördag.

Vakna tårig med en dum, tom, mörk känsla.

Köper en svindyr födelsedagspresent till mig själv som för att försöka få bort lite av det ångestiga i hela grejen med att bli äldre.

Porrsurfar på hemnet och hittar fyra perfekta lägenheter och sörjer att jag inte kan ha en
för kombinationen centralt bra boyta och studio i två plan inte är så vanligt som jag önskar.

Fortsätter konsumtionshetsa med rep av olika kvalisort för att göra roliga saker med. Det finns ändå ett par idéer kvar att testa och lika många att slutföra. rogivande saker ska göras.

Funderar starkt på att börja med amigurumi... virka små nallar och annat mest för att det verkar lite mysigt och lagom pilligt.

Smördegskanelbulle är lite underbart. Varför har jag inte testat det tidigare!?

Känner en liten glädje i magen över att jag är lite lättare än förra veckan och är tillbaka på samma ruta som före jul.

Blir spretigt provocerad när jag får höra att "du borde vara glad över att inte kunna få mens" Men Nej... om det var möjligt hur skulle jag kunna bekräfta mig själv mer.

Spenderar en ansenlig tid på Tumblr och blir sotis på vad vissa kan och har möjlighet till.

Läser om genus i lärandeprocesser och tänker på vikten av att kunna möta alla i en grupp, på flera plan och utmaningen i olika sammanhang, som där maktförskjutning är norm.