Säg inte det här till någon

Positivt överraskad är inte är inte tillräckligt för att beskriva vad jag tänker. Så många genomtänkta nivåer. En äkthet. Ett klart sammanhang. Väl valda ord som sätter spår. Avhuggna slut som blir till frågor men enkelt binds samman. Fantasi och verklighet. Läs den bara. Läs den. Nu. Nu med det samma!
 
En svensk bok om ageplay, och en riktigt bra bok med bdsm. Jag gillr i de väl varierade lekarna. Samtalen när något var ok, när något inte var ok. Att det är svårt att säga nej under vatten (det behöver finnas andra sätt att säga stopp också) att både undergiven och dominant måste förberedas när något nytt ska testas.

En dimension är dessutom hennes återkommande fantasier som sprängs in här och var i boken utan att uttalat vara fantasierna.

Jag gillar hur Elise bryter, hur sur hon är över att Armand är som alla andra dominanta, som skiter i personen som dom leverut tillsammans med och bara är intresserad av sexuella fantasier.

Så tycker jag om Jacob, tillbakadragen, vilsen och genomsnäll. Som tycker att As kink är genomlarvig och möter den med i det närmsta förakt. Men som ber Elise slå honom hårdare och mer, och bita hårt. Tycker det var ganska vackert.

Vad gillar jag inte, jag hatar Elise genom hela boken för att hon bedrar Jacob och känslorna hon har inför det. Sen var den för kort som alla bra böcker.