Att forma

en sexualitet. Vill utveckla min sexualitet... Jag är rädd att det inte går även om det inte finns så mycket till inre konflikt. Det är dumt för ingenstans tror jag det finns någon om kan attraheras så av mig, och skulle det finnas någon, skulle jag då släppa denne nära? Den här kroppen vill något.. som jag vill. Men det är nog inte ens möjligt.

Det känns bara, det känns som att det är så mycket jag förlorar på den jag är. Allt jag missar. Allt jag inte kan komma nära. Hur kan jag längta, sakna något så, hoppas och vilja något, som jag vet nog inte går.

Jag vet inte hur det skulle gå, att göra något sådant Känna en intimitet och samtidigt inte visa mig, så att den andra inte ska kunna granska min kropp. En intimitet utan att bli rörd vid, på sätt som blir fel. Går inte.

Jag vill nog mest att jag inte hade någon sexualitet.